طراحی و کامپیوتر

بهترین وبلاگ خبری و طراحی

طراحی و کامپیوتر

بهترین وبلاگ خبری و طراحی

هفته آینده Call Of Duty: Modern Warfare Trilogy برای کنسول‌های نسل هفتمی منتشر خواهد شد

هفته آینده Call Of Duty: Modern Warfare Trilogy برای کنسول‌های نسل هفتمی منتشر خواهد شد

مطابق اخبار منتشر شده، استودیو اینفینیتی وارد تصمیم به عرضه سه‌گانه Modern Warfare با نام Call Of Duty: Modern Warfare Trilogy برای کنسول‌های نسل قبلی گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید.

 به تازگی در لیست فروشگاه وبسایت Best Buy نام Call Of Duty: Modern Warfare Trilogy تنها برای کنسول‌های اکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 با قیمت 30 دلار دیده شده است.

 

این بسته شامل Call Of Duty: Modern Warfare ،Call Of Duty: Modern Warfare 2 و بسته الحاقی آن به نام Stimulus و Call Of Duty: Modern Warfare 3 می‌شود. لازم به ذکر بوده که این بازی تنها برای آمریکا لیست شده و نامی از نقاط دیگر جهان برای عرضه این عنوان در لیست دیده نشده است. این بازی در تاریخ 17 می 2016 (28 اردبیهشت 1395) منتشر خواهد شد.

در زیر می‌توانید جلد روی بازی را نیز مشاهده کنید:

modern_warfare_trilogy_xbox360_cover_1

سه‌گانه Modern Warfare را می‌توانیم به یادماندنی‌ترین سری در بازی های Call Of Duty بنامیم. به حدی این سری پرطرفدار است که امسال زمانی که خبر انتشار Call Of Duty: Modern Warfare Remaster در کنار Call Of Duty: Infinite Warfare تایید شد، همگان حواسشان به سمت نسخه ریمستر شده Call Of Duty: Modern Warfare Remaster پرت شد. به هر حال اگر تمایل دارید هر سه Modern Warfare را در یک بسته داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم Call Of Duty: Modern Warfare Trilogy را از دست ندهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.