طراحی و کامپیوتر

بهترین وبلاگ خبری و طراحی

طراحی و کامپیوتر

بهترین وبلاگ خبری و طراحی

تلفن هوشمند چینی شما احتمالا یک مشکل جدی امنیتی دارد

تلفن هوشمند چینی

وسوسه خرید یک تلفن هوشمند ارزان بسیاری از کاربران را خام خود می کند، به خصوص که این روز ها این تلفن های ارزان قیمت اکثر قابلیت های تلفن های پرچمدار و گرانتر را ارائه می کنند.

به همین دلیل است که کمپانی های کمتر شناخته شده چینی نظیر شیائومی و هواوی این روز ها در حال رسیدن به نام های شناخته شده ای نظیر سامسونگ، سونی و حتی اپل هستند.

 

ادامه مطلب ...

تداوم حیات تبلت‌های اکسپریای سونی در هاله‌ای از ابهام

sony-xperia-tablet

یکی از شرکت‌های مطرح دنیای تکنولوژی اهل سرزمین آفتاب تابان، Sony است که به‌نظر می‌رسد تصمیمی برای ادامه سری تبلت‌های اکسپریا و معرفی نسخه جدید آن‌ها ندارد. حتی برخی سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر نیز به این شایعه دامن می‌زنند و اخباری ضد و نقیض منتشر می‌کنند. در ادامه دلایل احتمالی ژاپنی‌ها برای توقف خط تولید تبلت‌های خود را مشاهده کنید.

شنیده‌ها حکایت از توقف تولید تبلت‌های مدل Wi-Fi only دارند که البته قشر بزرگی از محصولات سونی را تشکیل می‌دهند؛ اما تولید مدل‌های سیم‌کارت خور تبلت‌ها همچنان پابرجا خواهد ماند. همه برنامه‌های آتی سونی برای رقابت در بازار تبلت‌ها با تاخیر و عدم اطمینان انجام می‌شوند و حتی شاید برخی از آن‌ها هیچ‌گاه عملی نشوند. آینده بازار تبلت‌ها برای سونی به تعبیر ژاپنی‌ها از کلمه “未定” (مردد) بستگی دارد و باید دید این کمپانی چقدر مصمم به ادامه دادن این مسیر است.

 

ادامه مطلب ...

سخن روز

شارل دو مونتسکیو :

آبادی یک کشور از روی نسبت آزادیش سنجیده می‌شود نه از روی حاصل‌خیزیش.

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.116.2 ) تاریخ ۶ بهمن ۹۴

calsh

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز نسخه ۸.۱۱۶.۲ ( Clash Of Clans 8.116.2 ) امروز ۶ بهمن ۹۴ منتشر گردید.کمپانی سوپرسل تغییراتی در این نسخه جدید اعمال کرده که در ادامه مطلب ضمن آشنایی با این تغییرات ف لینک دانلود اسن آپدیت برای سیستم عامل اندروید و iOS را مشاهده خواهید کرد.

 

ادامه مطلب ...